Açıköğretim


Aöf İkinci Üniversite

Posted in Aöf İkinci Üniversite tarafından xpass Ekim 17, 2008
Tags:

Herhangi bir üniversitenin örgün bölümlerinde okuyan öğrenciler ve örgün eğitim mezunları, gerekli koşulları yerine getirerek Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS)’na tekrar girmeden, aynı zamanda Anadolu Üniversitesinin uzaktan eğitim veren Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerinin lisans ve ön lisans programlarına da kayıt yaptırarak farklı bir alanda kendilerini geliştirme fırsatı bulmaktadır.

Yükseköğretim kurumlarının herhangi bir örgün Meslek Yüksekokulu programlarında kayıtlı öğrenciler ile bu programlardan mezun olanlar ise istedikleri takdirde, okumakta veya mezun oldukları alanlarda olmamak üzere Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi

*

Ev İdaresi,
*

Sosyal Bilimler,
*

Halkla İlişkiler,
*

Yerel Yönetimler,
*

Dış Ticaret,
*

Muhasebe,
*

Turizm ve Otel İşletmeciliği,
*

Bankacılık ve Sigortacılık,
*

Büro Yönetimi ve Sekreterlik,
*

Sağlık Kurumları İşletmeciliği,
*

İlahiyat,
*

Laborant ve Veteriner Sağlık Ön Lisans,
*

Tarım Ön Lisans,
*

Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi

programlarının birinci sınıfına;

Yükseköğretim kurumlarının herhangi bir örgün lisans programlarında kayıtlı öğrenciler ile bu programlardan mezun olanlar ise istedikleri takdirde, okumakta veya mezun oldukları alanlarda olmamak üzere

*

Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesinin
o

İktisat,
o

Maliye,
o

Kamu Yönetimi,
o

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri,

bölümlerinden birine,
*

İşletme Fakültesinin İşletme Bölümüne veya
*

Açıköğretim Fakültesi ön lisans programlarının birinci sınıfına başvurabilirler.

2007-2008 Öğretim yılı için planlan başvuru tarihi ve kayıt tarihi aşağıda verilmiştir.

İnternet Başvuru Tarihi

AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi

AÖF Bürosundan Mazeretli Kayıt Tarihi

30 Ekim 2007 -16 Kasım 2007

30 Ekim 2007 -13 Kasım 2007

14 Kasım 2007-16 Kasım 2007

http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinde”İkinci Üniversite” linkini tıklayarak başvurularını yapabilirler.

İnternet sitesinden başvuru yapmak,yazıcıdan döküm almak ve bankaya gerekli ücreti yatırmak kayıt için yeterli değildir. Kayıt kılavuzunda açıklanan tüm kayıt belgelerini, kayıt süresi içerisinde mutlaka AÖF bürosuna teslim etmeniz gerekir. Aksi takdirde kaydınız yapılmamış olur.

6 Yanıt to 'Aöf İkinci Üniversite'

Subscribe to comments with RSS veya TrackBack to 'Aöf İkinci Üniversite'.

  1. serkan said,

    kardeş güzel yazmışında yanlışın var sistem bu sene değişti
    artık örgün lisans ve ya önlisans farketmez herkes istediği(alanı dışında tabi)bölüme kayıt olabiliyor
    yani örgün önlisans ta kayıtlı veya mezun olanlarda açıköğretim lisans bölümlerine kayıt olabiliyorlar.
    lütfen tam anlamıyla yenilikleri takip edip emin olmadan kesin hükümlerle yorum yazmayın…

  2. ilayda said,

    merhaba arkadaşlar ben bişey ogrenmek ıstıyorum. ben ıstanbul unıversıtesınde ıktısat okuyorum ama 2. ogretımım.acıkogretımden dıs tıc okumak ıstıyorum.orgun egıtım ıcın yazıyor.2.ogretımler basvuramıyor mu acaba?lutfan cevap yazın

  3. binnur said,

    ya nolursunuz bilen biri varsa bana söleyebilir mi? ben a.ö. ikinci üni. haklka ilişkiler okuorm.bu sene 2. sınıf olucam ama kayıt yenileme tarihini bulamıyorum bi türlü. birkaç farklı tarih gördüm. geçti mi acaba süresi? lütfen bilen biri varsa yardım etsin:(

  4. pınar kurtuluş said,

    bende ikinci üniversite olarak bank.sigortacılık okuorum.2.sınıftayım şuan.ilk taksidi yatırdım ama ikinci ne zmn yatırılacak bilmiorum..söylentilere göre 26 şubat son muş..doğru mu acaba:(

  5. pınar kurtuluş said,

    ilayda cevabım size..bende örgün iktisat okuyorum..2.öğretimler de başvurabilio tabiki 2.ünv.aöf ye..

  6. esin said,

    mrb arkdslar bana acıl cvp verrmısınz_ben ısletme 2,sınıfa gctım.ıkıncı unı olarak bankacılık ve sıgortacılık yada dıs tıcaret ıstıyorum.sızce calısma alanı olarak ısıme hangı yarar bılgısı olan bana yardım etsın?bıde harc ucretı nedır?


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

