Açıköğretim


2008-2009 Aöf Harç Ücretleri

Yazı kategorisi: 2008-2009 Aöf Harç Ücretleri tarafından xpass Kasım 6, 2008
Tags: , , , ,

Açıköğretim Sistemine Göre Öğretim Yapan Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerine 2008 ÖSYS sonucunda yerleşen adaylar ile, Sınıf Öğretmenliği Lisans Tamamlama Programına başvuru hakkı olan adayların ödemesi gereken Öğretim Gideri ve Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkı Payı bedellerini bağlantıyı tıklayarak görebilirsiniz

41 Yanıt to '2008-2009 Aöf Harç Ücretleri'

Subscribe to comments with RSS veya TrackBack to '2008-2009 Aöf Harç Ücretleri'.

  1. dizi izle demiş,

    aöf en son ne zaman yatacak bu para ben yurt dışındayımda :S

    • arzu demiş,

      16 ekim’e kadar vakıfbank’a yatırmalısın.

  2. kadir demiş,

    yayınlandım ıner rakam

  3. Kolcu54 demiş,

    sınav ücretleri her yıl artıyor. sınıfta kalmadan bitirmek lazım.

  4. @hmet demiş,

    bu ne biçim bişey harç öğrenecem ne zaman öleceğını öğren diyolar olmaz ama byle

  5. hatice demiş,

    allah akşına yaa ben harç ücretini hala bulamadım netten bilen varsa bana yardımcı olsun 2008-2009 yılı için

  6. esra demiş,

    bu işler böyle a diye girersin açıklama beklersin o sayfada başka şeyler çıkar :)

  7. yusuf demiş,

    235 TL harç ücreti

  8. Z demiş,

    ikinci taksit 25 şubat 2009 son diye biliyorum

  9. fathoş demiş,

    ay yeter ya 27 şubat son gün anladık ama ücretleri ne kadar hangi bankaya 180 mi 219mu 300mü birsürü şeler söliolar bi site açın artık ya offf

  10. nesran demiş,

    harç ücretleri ne kadar

  11. gül mavi demiş,

    yhaa ben halklaa ılıskılerdeyım 2.harc ucretını bılmıyorum yardımcı olurmusun???sımdıden tskler..

  12. ayben demiş,

    Harç parası için 27 şubat son gün …

  13. nihan demiş,

    26 aralık 2009 son gün. harçları googledan girdiğinz zaman her yerde bulabilrsiniz. mesela: 2. öğrenim gideri 170.00, cari hizmetler 37.200 bu sadece açık öğretim öğrencisi olanlar için. ikinci üni. olarak okuyanlar cari hizmetleri çok daha fazla ödüyor…

  14. gökdeniz demiş,

    ya bu okul ne salak işler yapıo ya adam gibi nie yasmıolar su kadar para yatırcan die:!

  15. papatşoo demiş,

    yawww 230 lira harç parası 27 şubatta son ok

  16. ayşe demiş,

    ya 29 şubata uzatıldı diyo ama şubat 28 çekiyo ne olacak şimdi off off

  17. bahadır demiş,

    bende bulamadım internetten .. tavsiyem direk bankaya gidip sormak. en iyisi bu

  18. tugce demiş,

    sonharc tarıhı ne zaman allah rızası ıcın

  19. tugce demiş,

    eger son gunde yatırmadıysak bu harcı ne yapıcazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz acil cevappppppppppppp

  20. ali demiş,

    ananı sikyim senin

    • veli demiş,

      Pic kurusu ali amına koduum ne küfredion amın düdüğü

  21. yasemin demiş,

    harçlarda indirim yapın herkes okusun.

  22. NECLA demiş,

    YAZIK BE KARDEŞİM MALTEPE ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİMİ 2500 KDV DAHİL AÇIK ÖĞRETİM 1700 YOPLAMI YUH YA TUH BUDAMI ÖZEL BİLSEYDİM ÖZELE GİDERDİM TAYYİPE ELİM KIRILSAYDIDA OY VERMESEYDİM HANİ ÜCRETSİZ EĞİTİM OLACAKTI

  23. eray demiş,

    senede kaç kere harç parası verilio

  24. derya demiş,

    ya bıseyı ogrenenmeycksek nıe koyarlar fuzulı seylerı ya:D:D

  25. saliha demiş,

    yha kaydımı yeni yaptıracam bana harç hakkında acil bilgi werin n olursunuz @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

  26. cansu demiş,

    mrb ben daha yeni kayıt olcam işletme fakültesi 1. sınıfa ama kayıt ücretini bulamadm ne kadar olduğunu!

  27. dsfgfgfg demiş,

    burdan tc kimliginizle oturum acıp harclarını ögrenin http://aofburo.anadolu.edu.tr/

  28. memet demiş,

    s.a

  29. fatih demiş,

    harç bilgileri için başka sitelere bakmanıza gerek yok

    aöf nin direk bilgi sitesi

    http://aofkayit.anadolu.edu.tr/ogretim_giderleri.asp?sid=a56a708dae8a5283620e29b4a82de0d5

    başarılar

  30. şizofter demiş,

    harç parası taksitlendiriliyomuş diye duydum aslı varmıdır?

    tayyipede oy fln bi tuafsınız…

  31. AYŞE demiş,

    aöf de aldıgımız daha dogrusu almak zorunda oldugumuz kitaplar ne işe yarıyor anlamadım neden kitap almayı şart koşuyorlar ben sayfasını çevirmeden okulu bitirdim nerdeyse yazık günah yaaaa….. çöpe gidiyor onca kitap içim sızlıyor bari alt sınıftakilere verebilsek ama oda mümkün degilki! zaten onlarda almak zorunda oldukları için oda olmuyor tamamen israfffffff….

  32. veli demiş,

    ay ay adamın bir de iiki bi oy vermiş. sen haydar basa vereydin her denilene bakıosan işsize maaş baalayacaktı adam hani sende bi bok yapamayacaın için neclacım…

  33. mehdi demiş,

    lan ne tayyipmiş kafanıza tas düşşe tayyip diyeceksiniz

  34. memati demiş,

    bu siteye girenleri bibbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

  35. yasemin demiş,

    hukuk fakultesi adalet bölümü harç miktarını bilen var mı ?

  36. Derya demiş,

    kim nidemiş ne olmuş anlamadım valla :)

  37. mine demiş,

    türk dili ve edebiyatı bölümünün ikinci dönem harç parası miktarını ve hangi tarihe kadar yatırılması gerektiğini öğrenmek istiyorum

  38. Ders Videoları demiş,

    çok teşekkü ederim her yerde arıyordum tarihleri


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

